Mateusz Glanowski
Specjalista SEO
Pozycjonowaniem stron i marketingiem w wyszukiwarkach internetowych zajmuję się od 2015 roku pracując w agencjach i jako freelancer. Dotychczas z sukcesem prowadziłem działania dla lokalnych przedsiębiorców w małych i dużych miastach, sklepów internetowych, a także projektach o zasięgu ogólnopolskim i zagranicznym.
Jak działam?
Krok po korku
1. Określenie Twoich celów
2. Analiza konkurencji
3. Wybór odpowiednich fraz
4. Opracowanie strategii linkbuilidngu.
5. Optymalizacja strony.
6. Realizacja przyjętej strategii
Dlaczego nie warto pozycjonować ?
Klienci
Masz za dużo klientów i nie wyrabiasz z ich obsługą. Wysokie pozycje to wzrost zapytań i klientów, więc jeżeli Twój biznes nie wyrabia to marketing internetowy nie jest dla Ciebie.
Biznes
Uważasz, że Twój biznes nie wymaga inwestycji. Poziom, który osiągnąłeś jest wystarczający i nie myślisz o rozwoju.
Sprzedaż
Uważasz, że sprzedaż Twojego produktu/usług może odbywać się tylko w “realnym świecie”.
Bazujesz na klientach z polecenia i nie chcesz, aby nowe osoby dowiedziały się o Tobie.
Budżet
Twój budżet jest za niski w porównaniu do konkurencji i oczekiwanych efektów. Bywa, że nie dysponujesz sensownym budżetem na pozycjonowanie. W takim przypadku lepiej zrezygnować z pozycjonowania i pomyśleć o kampanii AdWords.
Przestarzała strona
Posiadasz przestarzałą stronę. W tym wypadku warto najpierw zainwestować w nową stronę dostosowaną do urządzeń mobilnych.
Czas
Pozycjonowanie wymaga czasu. Jeżeli potrzebujesz natychmiastowych efektów to zdecydowanie odradzam pozycjonowanie.